Google AdWords - Reach Communication AS Reach Communication

Nettmarkedsføring

Google AdWords:

Bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter nettopp det du tilbyr. Du betaler bare når kundene klikker på annonsen for å gå til nettstedet ditt eller ringer deg.

Med Google AdWords kan du vise annonsene dine for personer som sannsynligvis er interessert i produktene og tjenestene dine, og filtrere bort dem som ikke er det. Du kan også spore om disse personene klikket på annonsene dine. Med annonsering på nettet får du også muligheten til å nå ut til potensielle kunder mens de bruker flere enheter – stasjonære datamaskiner, bærbare datamaskiner, nettbrett og smarttelefoner.

Med Google AdWords kan du dra nytte av fordelene med annonsering på nettet: Vis annonsene dine til de riktige personene, på riktig sted og til rett tid. AdWords tilbyr flere fordeler. Her er de viktigste:

1. Målrett annonsene dine

Med målretting kan du vise annonsene dine for å nå ut til personer med bestemte interesser – nærmere bestemt personer som er interessert i produktene og tjenestene dine – og vise dem relevante annonser.

2. Ha kontroll over kostnadene dine

Med AdWords får du kontroll over hvordan du bruker pengene dine. Du kan velge hvor mye du bruker per måned, per dag og per annonse. Du betaler bare når noen klikker på annonsen.

3. Mål resultatene

I AdWords vet du det hvis noen har klikket på annonsen din. Hvis vedkommende klikket på annonsen din og så gjorde noe som har verdi for bedriften din, for eksempel kjøpte produktet ditt, lastet ned appen din eller ringte inn en bestilling, kan du følge med på det også.